wtorek, 28 kwietnia 2015

Zdrowe słodycze - lepszy banan od batonika

Hej, spędziłam ostatnio sporo czasu na przeglądaniu wartości odżywczych poszczególnych produktów. Robię to, ponieważ chcę, aby moje dziecko było w pełni zdrowe i nie miało w przyszłości problemów z cukrzycą czy też innymi chorobami związanymi ze złym odżywianiem.

Co słodkiego na podwieczorek?


Postanowiłam zacząć od siebie. Od początku ciąży przestałam oczywiście palić i spożywać alkohol, ale planuje odżywiać się do samych narodzin albo do końca karmienia piersią najzdrowiej jak to możliwe. Postanowiłam, że kategorycznie zrezygnuje ze słodyczy- jak jednak można zastąpić niedobór węglowodanów. Znalazłam na to sposób- banany! Dostarczają one podobne tak dużo energii jak zjedzenie batonika. Jednocześnie możemy liczyć na wsparcie organizmu witaminami B oraz D.

Od kilku dni nie jem również innych sztucznych produktów spożywczych takich jak wszelkiego rodzaju chrupki i chipsy naszpikowane chemią. Nie piję również napojów gazowanych typu cola, tonic. Zamiast tego staram się pić dużo wody, herbaty i świeżo wyciskanych soków. Wszystko po to, abyśmy razem z dzieckiem byli okazami zdrowia. Chciałabym, żebym dziecko miało naprawdę udany start w życie, dzięki prowadzonej przeze mnie diecie.

Muszę się też przyznać, ale sporo ciekawych pomysłów na pyszne, słodkie, zdrowe przekąski zaczerpnęłam na imprezie urodzinowej dla dzieci we Wrocławiu z Figlikiem:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz