wtorek, 28 października 2014

Najlepsze ubranka dla niemowlaka - co kupujecie?

Jakie ciuszki są najlepsze dla niemowlaka? Muszę przyznać, że miałam ogromny problem z wyborem ciuszków dla mojego dziecka na samym początku. Przy pierwszym dziecku na samym początku jest najtrudniej, potem, z czasem człowiek wszystkiego się uczy i zaczyna radzić sobie z maluchem coraz lepiej. Teraz już wiem, że gdybym miała drugie dziecko, to wiedziałabym jakie ciuszki kupować dla maluszka i nie miałabym żadnego problemu z wyborem ubranek.

Mnóstwo mam dostaje ciuszki dla swoich dzieci od znajomych, których dzieci już z tych ubranek powyrastały. Szczerze powiedziawszy sama dostawałam mnóstwo takich ciuszków dla mojego malucha, ale sporo też musiałam kupić sama, bo na przykład jeśli chodzi o ciepłe kombinezony na zimę czy buciki, to raczej rzadko takie ubranka przekazuje się dalej. Zazwyczaj to, co daje się znajomym dla ich dzieci, to body, koszulki, spodenki czy niezniszczone rajtuzy.
Na początku kupowałam drogie ubranka dla mojego niemowlaka. Miałam nadzieję, że jeśli będą one drogie, to okażą się również wytrzymałe, będą się dobrze zachowywać w praniu oraz nie będą się szybko przecierać. Prawda jest jednak taka, że ciuszki w przypadku niemowląt nie mają nawet czasu się przetrzeć, bo niemowlak tak szybko z tych ciuszków wyrasta. Pamiętam, że gdy robiłam porządki w szafie mojego dziecka, to znalazłam nawet parę rzeczy, których nigdy nie zdążyłam mu założyć, bo niemowlęta zmieniają się tak naprawdę z dnia na dzień i rosną w błyskawicznym tempie. Jeśli więc mogę poradzić coś innym rodzicom, to na pewno poradzę im, aby nie kupowali kosztownych ubranek dla niemowląt, bo będzie to po prostu strata pieniędzy. Jakie zatem ciuszki dla niemowląt kupować, jakie są najlepsze?


Ja osobiście polecam sklepy z odzieżą używaną, oczywiście dziecięcą odzieżą używaną, bo choć wiele rodziców jest do takich sklepów uprzedzona, to ja jednak jestem tego zdania, że można w nich znaleźć bardzo ładne ubranka dla maluszka i to za naprawdę niewielkie pieniądze. A jeśli mielibyśmy wydawać po kilkaset złotych co dwa czy trzy tygodnie na wymianę całej dziecięcej garderoby, to być może nie stać byłoby nas już na nic więcej. W kwestii ciuszków dla niemowląt mogę doradzić jeszcze, że warto kupić ubranko, które jest na malucha odrobinę za duże, aniżeli takie, które jest za małe, bo dziecku będzie w nim bardzo niewygodnie. Lepiej mieć troszkę luzu w bodach czy pajacyku, aniżeli mieć skrępowane ruchy przez to, że rozmiar ubranka jest za mały. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz